jovisst ja

Om det var någon som undrade så var strudeln god och det var en rolig rätt att laga :) Bara att köpa hem filodeg och experimentera :) Vi har foton också men vi är totalkassa med fotouppläggning för tillfället.
Strudel var alltså gott i alla fall.
Ikväll blir det fläskpannkaka igen (med fejkon istället för bacon) och jag funderar på att göra en liten bit utan fejkon till Elsa... för att liksom introducera ägg.... Ja det ska nog gå bra, hon blir ju sju månader om två dagar!! Hon är stora tjejen nu och kan en himla massa.

Till helgen fyller Vilmer ett år också. Ska bli spännande att se hur en ettåring ser ut, men är lite nervigt att se hur Elsa kommer reagera på kalas nu. Hon har ju inte direkt varit en kalasfantast innan men jag tycker hon är bättre med folk nu. Man kan väl hoppas. Nu klättrar hon på mig....

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad i allsin dar är fejkon!?

2008-10-22 @ 23:30:02
Postat av: Lina

det är fejk-bacon, alltså en sojaprodukt som är gjord att se ut och smaka som bacon :) Det finns både som små bitar och som skivor. Det heter inte fejkon på riktigt men jag kallar det så :)

Postat av: Ulrika

Kan man använda kalkon bacon tänkte jag precis fråga, innan jag kom på att pippisar också är djur....

Sömnbrist=låg iq.

2008-10-23 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback