juicy and nice

Katrinplommonjuice. Låter det vidrigt? Det är det faktiskt inte.

När jag genomgick (genomled) gillian-kosten så var det mycket juicer och dylikt som gällde. Mycket körde jag själv i min råsaftscentrifug men en del köpte jag också färdig. Då testade jag i stort sett hela friggs sortiment av olika juicer då de är okej i pris och stora flaskor. Just katrinplommonjuicen trodde jag kanske inte att jag skulle gilla så mycket men av någon anledningen köpte jag den ändå.

juicyy



Numera dricker jag katrinplommonjuicen i stort sett varje vecka och tycker om den. Den innehåller förutom plommon och katrinplommonjuice även äpple och citron och har en trevlig smak. En fråga som jag ofta får när jag dricker den är om den inte kör igång magen ordentligt men det tycker jag nog inte att den gör. Självklart så innehåller den mycket fibrer men det är ju bara bra för magen, den har inte någon typ laxerande effekt, i alla fall inte på min härdade veggie-mage...

Så testa Friggs Katrinplommonjuice, men köp den inte om den kostar mer än 14,90. (på vanliga ica, typ brunnsbo och tuve kostar den 14,90, på ica focus kostar den 13,90, men jag var på någon mindre livsmedelsaffär och där kostade den 18kr, inte riktigt värt det...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback