Kan vara bästa siten någonsin.

PrisonDate kan ju vara bästa siten någonsin i världshistorien. Vilken fantastisk uppfinning. Äntligen kan du finna den där underbara mannen som gillar matlagning och styrketräning och som söker dig, ung fräsch kvinna som uppskattar ärlighet och ett lugnt hemmaliv. Och har du tur har han bara sisådär två år kvar tills han kommer ut efter straffet för det där grova rånet, mordet eller narkotikabrottet. Underbart!

Att läsa de intagnas presentationer kan vara bland det bästa jag gjort någonsin. Mannen som är dömd för grovt rån ogillar kompistjyvar. Ja, det är ju inte svårt att förstå varför han inte bara ogillar tjyvar rakt av, det hade kanske räknats som dubbelmoral. Mannen som har fokus på sitt knivskarpa intellekt och djupsinne och framledes ska leva ett hederligt liv har handklovar som presentationsbild och sitter inne på livstid för mord. Han bryr sig inte så mycket om det där med utseende men den tjejen han söker ska vara 1,65 lång, kurvig och ha välutvecklad rumpa.

Jag är helt fascinerad av den här sidan och ska registrera mig så fort Sebbe slutat svamla om "hemska hemska människor, fruktansvärt" och vad han nu håller på med. Jag förstår inte alls vad han menar, på en presentation står det till och med att hans mamma tycker att han är snäll. Då kan det ju inte vara någon fara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback