Att känna sig äcklig

När man äter godis och choklad och glass och socker och geggamoja nästan jämt så känner man sig lätt äcklig, man känner sig lite som ett enda stort frosseri. Så nu är det dags. En vecka av Gillian är det dags för nu! Passar ju extra bra med tanke på att jag är arbetslös i veckan, kanske hinner ta ett träningspass (om jag blir fullt frisk) samt har lite extra tid till matlagning och juicning och fanåhansmoster.

Sebastian kommer lida minimalt under denna tiden då han faktiskt GILLAR det mesta Gillian har att erbjuda. Marinerad tofu. Mums. Avokado i obscena mängder. Mums. Konstig gröt. Mums.

Jag är lite mer barnmagad och vill gärna ha vitt bröd med ost eller jordnötssmör.

Fast jag har ju faktiskt klarat Gillian i typ åtta veckor tidigare, så visst är det inte så farligt. Känns mest befriande och härligt.

Kommentarer
Postat av: Hampus

Glöm inte att dansa i 20 minuter till hög musik vid 18-tiden som Gillian föreskriver på sin hemsida (under vecka ett).

2009-09-13 @ 11:06:15
Postat av: Mormor

Välkommen tillbaka till ditt normala jag. Tråkigt att du blev sjuk vid en så olämplig tid. Eftersom du inte nämner Elsa antar jag att hon är frisk och skall börja dagis igen och Sebastian verkar ha klarat sig helt. Sköt nu om varandra och lycka till med ditt nästa jobb. Kram!

2009-09-13 @ 11:37:34
Postat av: Icka

Lunch nån dag i veckan? Jag kan alla utom torsdag. Har lunch mella 12-13- Saknar dig, honey.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback