Tvättbesvär

Jag hatar när den ena maskinen krånglar. Det är alltid den. Idag har vi massssssvis av tvätt och så står det out of order på maskinen när jag kom ner. Suck. Så nu har jag slitit som ett djur och kramat ur vatten för hand istället för centrifugering för att hinna så många maskiner som möjligt på min tvättid. Jag har hunnit alla förutom en, men torra lär de inte bli, den sista är inne nu och kommer vara klar precis när tvättiden slutar. Som tur är har man en extra timma till tork, men jag känner mig alltid lite dum när jag uttnyttjar hela den timman för ibland vill man ju ha torktumlaren efter kanske 40 minuter efter ens tid börjat... men vi får väl se, den efter oss lär ju inte kunna tvätta mer än en maskin i taget heller. Men mina händer är som russin och jag ska nu öva på att sätta i linser. Jag hatar linser. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback