SÖKES!

Jag har varit jättedum och lånat ut vår bilbarnstol till en vän vars syster med bebis kommer på långväga besök. Idag ska hon komma och hämta den och eftersom jag lovat henne sen länge så håller jag mitt löfte. Vi använder ju ALDRIG stolen i stort sett så varför inte låna ut. Nu är det bara så att jag tänkte åka med mina föräldrar till småland nästa helg (5-7 juni) och det är ju helt omöjligt utan bilbarnstol. Så därför undrar jag: finns det någon som kan tänka sig att leva utan bilbarnstol från kanske fjärde till typ sjunde eller åttonde juni? Jag skulle bli överlycklig. Sen resten av sommarn har vi nog ingen chans att komma iväg till småland så jag är så sur på mig själv som kanske missar denna chansen. Bläää.


SÅ SNÄLLA OM NÅGON HAR EN BILBARNSTOL SOM DE INTE BEHÖVER NÄSTA HELG, RING, MESSA ELLER MAILA.

Jag kan tänka mig att betala er! (fast inte hur mycket som helst :) )

Kommentarer
Postat av: Stina

2009-05-30 @ 11:41:35
Postat av: Stina

Mamma hälsar att du kan låna hennes.

Bara du får Hampus hjälp att montera den sen.

2009-05-30 @ 11:44:14
Postat av: Jenny

(Vi har också en bilbarnstol som Noomi inte använder än, hon använder fortfarande babyskyddet)



Tycker det är kul att läsa din blogg. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback