Gissa själva!

Vad tror ni händer om en pappa som brukar gå upp kvart i sex ska vara ledig en fredag men glömmer att stänga av sin mobilväckningssignal (som för övrigt är en låt av system of a down) samt glömmer att ta in mobiltelefonen i sovrummet, vilket resulterar i att den ligger utanför barnets rum. Ja vad tror ni?






För er som inte har barn eller lite dålig slutledningsförmåga så kan jag berätta att en stackars mamma och ett stackars tröttigt barn får gå upp strax efter sex på morgonen. Enda fördelen är väl att det var tillräckligt tidigt för att hon skulle kunna äta ersättning. Annars vägrar hon ju ersättning numera, bara riktig mat och gröt och sånt som gäller.
För er som nu blir upprörda över att pappan får sova vidare så kan jag berätta att jag somnade halv nio igår, så det kändes som om jag nog hade sovit tillräcklligt ändå, även om jag hade hoppats på att HON skulle sova tills åtta. (som om det någonsin händer längre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback