Det borde vara olagligt!!!

Istället för FRA och IPRED och allt vad det heter, kan vi inte införa en lag att Peter Sunde måste blogga varje dag? Eller åtminstone varannan? Först tyckte jag ju att han verkade lite bitsk och arrogant (ja hur någon nu kan se arrogant ut bredvid arrogansens mästare Gottfrid, men men) men jag kan nu säga att jag förstår honom bra mycket bättre efter att ha läst en hel del på hans blogg.
Han verkar vara trevlig och intelligent och också väldigt empatisk, och det tycker jag ju om. Och så är han vegetarian (vegan läste jag på en sida, men sånt där missförstås ju ofta så jag går på att han är vegetarian) och nybliven miljöpartist! (jag är ju också miljöpartist för er som inte visste).
Ja jag tycker i alla fall det låter bra mycket mer vettigt (och faktiskt inte alls lika integritetskränkande även om det säkert kommer vara pressande för just Peter) att vi lagstiftar gällande
Copy me happy-bloggen istället för FRA och IPRED: Då säger vi så då? Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback