Gotte

Åh herrejävlar vad god den koppen te jag just drack var. Jag har suttit uppe längre bara för att hinna dricka en kopp te, har inte hunnit på hela dagen. Men nu. Åh. Ska gå och göra en till! underbart!


idag var vi i Keillers park och jag kan bara säga slottskogen släng dig i väggen. Dit åker vi nog inte mer, vi hänger nog i Keillers från och med nu. Härligt. (vi var längst uppe på ramberget också men jag har börjat få väldigt mycket katastroftankar gällande Elsa så vi kunde inte stanna så länge för jag såg bara framför mig att hon skulle springa över kanten även om Sebastian höll henne och vi var kanske tio meter ifrån kanten. Ibland går det inte att övertala sig själv att vara rationell.)

Kommentarer
Postat av: Icka

Vi tog bröllopsfotona i KeillersPark. Vi hade vår första date där också. Mycket speciellt ställe för oss.

Vi gillart helt enkelt!



Vi bodde ju precis dör i närheten också. Bland knarkare och en jävla massa idioter...

Postat av: jonna

efter att jag läst ditt inlägg igår kväll drömde jag att jag var ute på balkongen med hrönn i famnen och att hon gjorde en sån där släng med överkroppen så att jag tappade henne ut över räcket. ångest.

2009-07-03 @ 18:37:42
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback