Antagligen

Jag har blivit antagen till mastersprogrammet på göteborgs universitet. Förhoppningsvis har de tillgång till mina betyg och sådär och vet att jag redan klarat av en del av masterprogrammet och kan börja på senare termin. Det vet de nog. Men jag vet inte om jag vill gå. Vet inte om jag KAN gå. Ska man vänta på det där vikariatet som kanske aldrig kommer eller det där fasta jobbet som troligtvis aldrig kommer? Vojne vojne.

Pluggandet är på halvfart också så extrajobbande skulle man ju kunna göra, men då är frågan hur mycket jobb man får, hur bra man klarar sig och hur sur man blir när alla kollegor får fasta tjänster/vikariat före en. Suck. Jag kommer få tänka ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback