Det funkar!

Ja det funkar verkligen. Vårt hårda arbete med att äta normalt, undvika sötsaker/snacks och röra på oss mer samt träna seriöst en gång i veckan fungerar verkligen. Jag har nu nått mitt januari-mål, nu är det bara tre kilo kvar tills jag nått mitt februarimål! Hoppas vi orkar hålla igång längre än bara en månad som senast. Fast jag tror den stora skillnaden är träningen, man känner av förändringen på ett annat sätt då, det är inte bara förlusten av kroppsfett utan också vinsten av muskler och bättre kondition. Just nu är jag dock krasslig men om jag inte blir väldigt sjuk ska jag ändå träna på onsdag. Annars kommer jag nog tappa farten.

Såhär ser det ut nu;
31/8 0
10/9 -2,6
12/9 -3,1
24/9 -4,4

22/1 -6,0
27/1 -7,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback