okej jag vet!

Jag VEEET att jag är väldigt piratebay-fixerad just nu men jag känner att det är nu vår värld lite väljer riktning.

Men detta är ett helt vanlig blogginlägg! inte för att jag har så mycket att blogga om men ändå :)

jonna: jo vi handlar på willys på wieselgren men de har dåligt utbud av ekologiska varor plus att det är inte ROLIGT att handla där, så när jag vill känna att det är kul så har jag lite för dåligt utbud :)

Ulrika: Tja, vår familj storhandlar aldrig, det är typ alltid bara jag som handlar och aldrig speciellt stort :) Och just därför kan det ju bli väldigt lätt att samköra inhandlingar, eftersom jag är så otroligt flexibel :D Så jag röstar ÄNNU en gång för att vi samkör storhandlingar! YES!

Ola: Ja, fyyy. Död åt coop! Hahaha, majsen regerar! Jag önskar man kunde välja bort textningen för jag sitter oftast bara och irriterar mig. Och ska man översätta amerikanska tv-serier så tycker jag det ska ingå någon kurs i populärkultur så att man fattar sammanhanget. Och visst skulle jag bli en bra översättare i rätten, får jag ha dig som referens när jag söker det jobbet då? ;)

Karin min framtida advokat när jag hamnat i knipa och ingen annan vill försvara mig eftersom jag hatar försvarsadvokater och jag övertalar dig att det inte gör något att du inte alls är försvarsadvokat utan håller på med typ hyresrätt: Sätter upp även dig på referenslistan. Nu så gott som har jag ju det här jobbet i påsen, så att säga!

Kommentarer
Postat av: Icka

Handling på tisdag?

2009-02-26 @ 18:45:01
Postat av: jonna

i see. det var ju sju år sedan jag bodde på wieselgrensplatsen, så mycket vatten har ju runnit under broarn och allt det där, men på den tiden tyckte jag att willys var en ganska trivsam affär.

Postat av: Lina

Handling på tisdag låter som ljuv musik för mina öron! Bokat!

2009-02-26 @ 21:02:20
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Lina

Handling på tisdag låter som ljuv musik för mina öron! Bokat!

2009-02-26 @ 21:14:12
URL: http://linita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback