FIN!

Idag, kanske inte precis när jag vaknade (07.50, dags att gå ner med tvätten innan Elsa vaknar så Sebbe kan få sovmorgon även fast tvätten måste tvättas) men inte långt efter det så kände jag att det var en underbar dag idag! Så fint ljus ute så man blev pigg och glad istället för seg och trött. Sebbe är dock rätt förkyld så han var ju inte så sugen på äventyr, men jag kände för att åka in till stan och fika eller något. Ja drömma kan man ju alltid! Men se där, inte långt efter det så ringde telefonen och vi blev utbjudna till stan på lunch. Så bra kan det lösa sig ibland :)
Så nu ska det bara tvättas klart så ska hela lilla familjen allt bege sig in mot stadskärnan för lite förtäring :)

(för övrigt, jag är numera i stort sett uppbokad onsdag/torsdag/fredag varje vecka, typ, men jag missar alltid att planera något på måndag och tisdag och då Elsa HATAR att vara hemma med bara mig så gör vi gärna saker de dagarna :) har du en måndag eller tisdag över så hör av dig så hjälper vi dig säkert gärna med att fördriva den! :) )

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lina! Jag är ledig på tisdag, hela dagen, och skulle bli jätteglad om ni kom hit till mig! Det finns ett litet paket som väntar på att Elsa skall komma och hämta det. Kram Mormor

2009-02-01 @ 12:53:29
Postat av: Lussekatten

Hej!

Vilken fin blogg du har! Jag hittade hit från VMB och såg att du precis som jag har några extrakilon kvar från graviditeten som du kämpar emot.



Jag har startat en egen blogg för att peppa mig själv. Skulle vara kul om du ville titta in någon gång och se vad jag pysslar med... Förhoppningsvis är det att gå ner i vikt :-D



/Lussekatten

Postat av: Icka

Imorgon ska vi till doktorn och du verkar redan ha en date på tisdag... Får jag boka nästa tisdag?? Det var alltför länge sen nu!

Vi kan komma hem till er om du vill.

Kram.

2009-02-01 @ 23:32:44
Postat av: Lina

Mormor: vi kommer jättegärna förbi på tisdag, Elsa äter klockan elva så för oss passar det att vara hos dig vid halv ett om det funkar? Maila om en annan tid annars!



Icka: nästa tisdag bokar vi! Ni får jättegärna komma hit, ska bli så kul att ses igen! Det var verkligen skitlängesen, och Gussen har ju blivit alldeles stor nu! Kram!

2009-02-01 @ 23:40:39
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tisdag halv ett blir jättebra. Tänk , jag har aldrig haft någon "date" som ni kallar det, förut.

Kram Mormor.

2009-02-02 @ 00:16:08
Postat av: Icka

Å, vad glad jag blir nu.

Då hörs vi om tid och så senare!

Massa kramar.

2009-02-02 @ 22:14:31
Postat av: jonna

får vi också komma på tisdag? (om jag inte har fått ett jobb tills dess vill säga.)

2009-02-03 @ 21:39:32
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: jonna

får vi också komma på tisdag? (om jag inte har fått ett jobb tills dess vill säga.)

2009-02-03 @ 21:45:41
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Icka

Jonna: JAAAAAAA! Tycker jag i alla fall....=)

2009-02-03 @ 22:05:25
Postat av: jonna

är det ok om jag postar mina kommentarer två gånger förresten?

2009-02-03 @ 22:28:09
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: Lina

eh älltså.... ni också? men alltså... NÄÄ jag bara skojar, det är väl klart att ni också ska komma, om du nu inte har ett jobb :) Vi tycker bara det är roligare! (jag tycker det är roligare att både du och icka kommer och elsa glädjs åt både gustav och hrönn, perfekt!)



sen det där med att posta sina kommentarer dubbelt så delas det ut pluspoäng om man också lyckas glömma att signera det, alternativt bara postar sitt namn och glömmer skriva något. Det är nästan obligatoriskt.

2009-02-04 @ 00:00:19
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Anonym

goodie!

2009-02-04 @ 17:55:19
Postat av: Icka

2009-02-04 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback