Danska barn?

Jag har inte så mycket erfarenhet av danska barn, förutom att jag tittat på den danska tv-serien unga mödrar, och där är det mest kaos och jag tror inte de representerar medel-dansken direkt. Eller? Men typ ALLA snygga barnkläder kommer ifrån danska märken. Är danska barn helt galet snyggt klädda och skithäftiga? Man kan ju undra. Och om de inte är det, varför kommer då alla snygga barnkläder därifrån?
Ej sikke lej, Me Too, Katvig, Molo, Kik Kid, Ida T, Ubang och många många fler är danska. I Sverige har vi typ Lindex och HM. Helt okej men inte speciellt spännande :)

Och nu letar jag efter världens finaste jacka till Elsa, märket är Me Too och den verkar inte säljas någonstans, i alla fall inte på svenska webshoppar. Grrrrr! Man kanske ska flytta till danmark?

Kommentarer
Postat av: Mormor

HANNA´S VILLERVALLA AB Dessa säljer Me Too

Haganygata 22 Kram mormor

41301 GÖTEBORG

Tlf: 0046 709 742 430

LIMIT

Redbergsvägen 11

SE-415 06 GÖTEBORG

TILDA & MELKER

Mums Mammakläder

Södra Larmgatan 2

SE-415 06 GÖTEBORG



2009-02-09 @ 17:49:16
Postat av: Lina

Tack så mycket mormor, jag visste att det fanns några affärer som sålde märket inne i stan, nu ska jag bara hinna dit och kolla efter jackan :) Om ingen av dem har den (vilket tyvärr verkar troligt) ska jag förmodligen se om jag kan få dem på villervalla att ta in den... vi får väl se hur det går. :)

Har sett andra fina jackor nu när jag tittat runt i flera timmar på datorn men ingen som är LIKA fin.

2009-02-10 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback