Coop Fuckup

Jo jag vet att jag skrivit om det innan men JAG HATAR COOP FORUM BACKAPLAN! Alltså helt ärligt nu tänker jag aldrig någonsin mer handla där om det inte är riktig jäkla panik, för den är den sämsta affären i hela historien. Idag så gick jag dit för att jag trodde att det kaaanske kaaanske fanns en chans att de hade den vegetariska färsen jag ville ha till middag idag (vilket de självklart inte hade, skitaffär) och ja, ibland får jag liksom lust att kanske poppa in på lindex också, eller kolla på termosar eller vadsomhelst samtidigt som jag ska handla, det brukar oftast vara det som driver mig mot coop forum.

Jag känner till och med just nu att jag inte orkar förklara varför men idag blev jag riktigt dåligt behandlad på Coop Forum och även om det löste sig i slutändan så fick jag skämmas och svära och bli riktigt jävla arg först. Och Elsa var ju lika glad som en taggtråd ungefär. Det var fel i deras system men på grund av deras kassör så var jag nära på att bli av med över 1000kronor samt inte fått handla (eftersom de där dryga 1000kronorna var i stort sett allt jag hade). Total inkompetens.

Så nu är det bestämt, det blir hellre coop forum eriksberg om jag nu känner mig tvungen att handla på coop forum.
(åhhh vad jag önskar att jag bodde nära ica maxi och kanske även ica focus. En billig och kul och en dyr och väldigt kul!)

Coop Fuckup är allt jag har att säga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi MÅSTE samordna våra shoppingturer! Så här kan du inte ha det!



När sker nästa storhandling i er familj??



Ola hälsar att han också HATAR Coop Forum och känner med dig!

2009-02-24 @ 22:04:34
Postat av: jonna

varför handlar du inte på willys på wieselgrensplatsen? eller finns den inte kvar längre?

Postat av: Ola Sandström

Stämmer, jag HATAR Coop Forum. Butiken är äcklig, folk som handlar där ser äckliga ut och så blir man av med kundvagnen, inte för att någon snor den utan för att golvet lutar så förbannat så den rullar iväg själv. Men det gäller bara om man får en vagn som faktiskt rullar!

Jag sätter inte min fot i den butiken igen!

2009-02-25 @ 09:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback