Alltså...

nu när jag tänker på det, ser hon inte väldigt stor ut på bilderna nedanför? För att bara vara några dagar liksom. Ibland när jag tittar på bilder på henne så skulle det kunna vara ett foto från idag när det egentligen är från fyra månaders ålder eller så. Hon är så himla lik sig, mitt lilla ap-barn. Men det har ju folk alltid sagt att jag varit mig också, alltid sett likadan ut, så det kanske är ärftligt :)

För övrigt har hon börjat gå på riktigt nu. Inte hela tiden, men lite mer självmant och lite mer som transportmedel. Nu klarar hon kanske ungefär 10 steg i taget. Eller ja, hon klarar säkert ännu mer, men det är väl ungefär så många steg hon tar som max i taget :) Våran långsamma fegis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback