Något fel?

Är det något fel på skitungen min? Hon är helt jävla förjävlig för tillfället. Jag vill inte vara hemma. Jag vill typ inte vara en sekund med henne.  Jag som brukade älska att vara hemma med henne. Hon bara tar i från tårna och skriker det högsta (både volym och tonart) jag någonsin hört så fort allt inte går som hon vill. Det innefattar alltså när man ska mata, byta blöja, hjälpa henne, ta något förbjudet från henne, klä på henne, ge henne något, sätta henne, lägga henne, ställa henne, låta henne vara, inte låta henne vara. Dvs hon skriker hela tiden. Just nu gråter hon som besatt för att hon inte är stark nog att lyfta en hel ikea-kasse med tvätt. Och då menar jag inte gnäller utan verkligen skriiiiiiikgrråter.
Och så kissar hon dåligt och bajsar minst två gånger om dagen (hon bajsade alltid bara en gång förut) och så matvägrar hon. Hon blir vansinnig och formar sina små händer till knytnävar och viftar med dem om man ens försöker mata henne.
Och så petar hon sig själv i ögonen, typ hela tiden, jätteläskigt.

Nu är hon arg för att jag har en arm, hon försöker ta loss den.

Kommentarer
Postat av: Icka

Det låter som 3 års trots....Nog för att hon är tidig med det verkar ju vara löjligt tidigt.



Hoppas att vi kan distrahera henne lite imorgon i alla fall!

Stor styrkekram!

Postat av: Cat

Det kan inte vara så att hon har ont i ögonen, eller får ont i huvudet för att hon ser dåligt? Eftersom hon petar sig i ögonen hela tiden. Vem som helst skulle bli gnällig av sådant.

2009-04-17 @ 10:04:30
URL: http://blogg.catindra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback