Haha - bildsköne Benny!

Min dotter har verkligen en talang för att bli konstig på kort. Och även fast man ser min stora mysbyxbeklädda bak i bakgrunden så MÅSTE jag lägga upp denna bilden, där det ser ut som att Elsa typ smygtar en bild på sig själv med en gigantiskt fanta flaska. Bilden togs 17e augusti, så det var ett tag sen, men jag hade inte sett den förrän idag :) Skrattade helt hysteriskt, så var tvungen att dela med mig.

snyggelsa

Kan ju lägga upp en nyare bild också, som kanske inte är fullt så skrattretande, men så vet ni hur hon ser ut numera också :)

ee

Fast lite lustig ser hon allt ut, men gullig :)

Kommentarer
Postat av: jonna

haha! ja, det var sannerligen en smickrande vinkel på det första kortet.

hon är så söt din flicka, även när hon smygtar kort på sig själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback