Höstmys

Nu när det är höst vill man mysa och ha det trevligt. När det är fint väder är det underbart att ta promenader utomhus för att sedan komma in och värma sig. Jag gillar att dricka varm choklad men jag gillar INTE varm oboy och jag orkar inte alltid stå och göra riktig varm choklad. Idag köpte jag en burk varm-choklad-pulver från Clipper (som gör en del ekologiskt te och sånt, som ofta finns på hälsokosten) som är rättvisemärkt och organiskt odlat och jag tyckte det blev mycket gott. En burk kostade nästan 60 kronor så visst blev det dyrt, men med tanke på att det blev god choklad (vilket kan kosta 20-30kr/koppen på café) och med tanke på att man bara behöver blanda med vatten (gratis) så är det absolut värt det :)

Jag köpte det på Hemköp på Selma Lagerlöfs torg! :)

coco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback