BeastmasterBella

Såg en liten pyttesnabbis av vakna med the voice imorse då BlondinBella var med, av en ren händelse. Man får tycka precis vad man vill om Isabella och det verkar på något sätt finnas lika mycket positivt att säga om henne som negativt. Hon är ju tonåring, det är ju så de är liksom, även de bästa är vidriga men alla har vi vart sånna. I alla fall, på the voice så hade hon på sig en kappa som hon sa var rävpäls och lammskinn. Jag kräktes nästan upp frukosten jag inte ätit. Kollade hennes blogg nyss, mest för att kolla om hon bloggat om denna dödens kappa, och hon verkar ha en smak för blod den lilla tjejen. På hennes blogg skriver hon en kaninpäls samt på en annan bild står det att hon har mink på sig. Finns det något djur som undsluppit Isabella Löwengrip? Hon har säkert använt canada goose i sina dagar också så även kanadagäss har hamnat under hennes yxa.
Jag förstår ju att folk som äter kött (vilket är äckligt bara det, men jag ska inte vara taskig nu. Jag tycker om, gillar och älskar många köttätare) också kan tänka sig att använda skinnkläder och sådär, men räv? mink? kanin? Äter hon det ofta tror ni?

Nej jag trodde sånt där djurdödande bara för skojs skull och för att få ha en varm kappa som Bellas barnbarn säääkert kommer kunna njuta av också, hihi, var helt ute. Men jag hade visst fel. Kanske ska totalblonderat hår och enorma silikonbröst bli mode igen också? Jag visste inte att det tidiga nittiotalet var tillbaks, men det har väl kanske med den där lågkonjunkturen som Bella skriver så mycket om (i samma inlägg som hon skriver om dödsjackor för 14000 och sånt där).
Alltid lär man sig någonting.

(ja, jag är lite arg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback