trötthelg och fars dag

Idag tog vi julfoton på Elsa, kusin Vilmer och Vilmers kusinus Linus, som bara är fem veckor gammal. Det blev nog några fina bilder i alla fall och det var kul att se tre barn födda på ett år men i så olika stadier =) Ni som får julkort av oss lär ju få se resultatet i alla fall :)

Sebastian var hemma och städade idag på fars dag. Det är väl det som det innebär va? Mammorna tar ju hand om typ allt hela tiden, en dag kan ju han göra det också. Så han städade skiten ur lägenheten, bokstavligt talat.

Imorgon är det bvc-dags. Då får vi se hur stor Elsa har blivit och även om det kan vara något att kolla upp att hon får feber hela tiden utan att ha andra symtom.
På tisdag ska jag träffa Karin och Lisa, de har typ inte sett Elsa sen hon var en månad ungefär, och om de visste något om barn skulle de säkert bli överraskade av utvecklingen :)

På lördag händer något kul faktiskt, då är det lite utgång för mig och två andra fantastiska mammor :) ska bli kul att umgås lite som vuxna människor! :D (och jag kommer nog till och med hinna natta Elsa innan det är utgång då det ska natt-ammas på annat håll innan det blir dags att åka in till stan)

Nu ska jag nog ta en sista kopp te för dagen innan det är dags för gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback