Veckan

Den här veckan är det tänkt att jag ska föda barn! Visserligen kommer den säkert bli försenad eftersom det är det absolut vanligaste just när det gäller första barnet, men ändå. Denna veckan är den vi har väntat på så himlans länge, trodde aldrig riktigt att jag skulle vara i 40onde veckan, och nu är den snart över. Det ska bli väldigt spännande att se vad som händer framöver.

Vi fick gjort en hel del i helgen också, är som att vi båda fått extra energi och beslutsamhet inför det stora som ska hända. Vi har borrat upp hyllor som vi skjutit på att sätta upp i all evighet, och fixat och hållt på med allt möjligt. Förutom att spjälsängen fortfarande står kvar i barnrummet, med badkarsskötbordet i, så är det rummet i stort sett i ordninggjort. Det är mysigt och fint, och också praktiskt med dataskåpet och sådär. Det är ett gulligt litet skåp som verkligen passar in i vårt lilla barnrum. =) och vi har en hel del plats i bokhyllan och på hyllorna i barnrummet också, så fina leksaker och andra presenter och sådär har vi absolut plats för =P

Jag får väl ladda upp bilder på vår lägenhet snart, den är faktiskt rätt fin. Vi har fortfarande en hylla att borra upp, som vi inte ens vet var vi ska ha den, och så har vi en helt tom och ful vägg i vardagsrummet, men där ska vi ju ha fotoramar sen med bilder på oss och vårt barn och sådär, och då får vi ju ha fått vårt lilla barn först =)

Nä, jag börjar känna mig mer och mer redo, så redo som man nu kan vara för något helt ofattbart! =) Nu är det snart dags! jisses!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback