Skötbordspanik!

Jag vill ha ett Tvättbjörne classic-skötbord! Jag vill jag vill jag vill! Men det kostar 1200, och det är mkt pengar, speciellt för ett skötbord. Jag sitter dygnet runt på blocket och söker efter sådana skötbord men varje gång jag hittat ett så har jag varit för långsam. Det är mitt eget fel att jag inte riktigt förstod spelets regler först, men nu när vi själva har lagt upp lite saker till salu på blocket så inser jag. Man måste ringa minuten efter att annonsen kommit upp. Inte minst när det gäller det superpopulära skötbordet!

Så om det är någon vänlig själ där ute i göteborgsregionen som har ett tvättbjörne classic och funderar på att sälja det, så finns det 600 kr att garanterat få för det från mig. (600 är det högsta priset jag sett för det på blocket, så jag antar att det är ett bra pris, och man får också min eviga tacksamhet och fina lovord). Jag vill ha! (på något sätt är jag mer besatt av detta än av vagn, spjälsäng och allt annat sammanlagt. Det enda som kanske kan tävla är min längtan efter ett datorskåp..)

Så nu vet ni vad jag suktar efter!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag säger bara, balla inte ur med alla grejer ill barnet! Vi hade ett sånt skötbord som man sätter ööver badkaret och vi bytte bara på jonathan där i tre månader, sen blev han så stor och började röra sej så vi började byta på honom på den dynan på golvet istället. Plus att det var så himla jobbigt att lyfta av den här stora ootybliga skötbordet varje gång man skulle duscha.
kanske inte låter så jobbigt men när man sover 3 timmar per dygn oh äntligen får fem minuter över till en dusch så vill man inte hålla på och jobba ner sej med småsaker=D

Postat av: Lina

Jo men Maria, det är ju det som är det genialiska med tvättbjörne classic, att man inte behöver lyfta av det, utan man fäller upp det mot väggen! Helt fantastiskt =)
Men jag förstår vad du menar, man kan bli lätt galen över allt man ska/bör/måste ha. =)

2008-01-19 @ 21:00:24
Postat av: Pia

Jag tror att hela världen vet vad du suktar efter för om man googlar "tvättbjörne clasic" så kommer din blogg upp som länk nummer 12.

2008-01-28 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback