Såhär ser min lilla flicka ut nuförtiden!

finfin


Jag har lovat att lägga upp bilder på Elsa och här kommer en. Den är från innan magsjukan så om hon nu blivit tunnare så syns det inte på denna bilden. Men hon är så söt min fina tjej.



Såhär såg lilltjejen ut när hon på något sätt lyckats hitta en smula mörk choklad på golvet och smetat den i hela ansiktet och smackade förnöjt. Hur söt som helst! Tidigare samma dag hade Hampus varit hos oss och vi hade ätit varsin kaka med choklad på och därav chokladsmulor på golvet =D


Kommentarer
Postat av: joanna

Fan vad söt hon är, blir nästan lite gråtig. Jag har smygläst din blogg ända sen du reklamade för den på fejsan, och jag har inte riktigt sett hur hon ser ut innan. (Och uppenbarligen inte vågat skriva något innan heller). Hon är skitfin! Lik dig.



Kramar

2008-12-08 @ 20:27:22
Postat av: Mormor

Elsa ser allt ut som hon är tagen på bar gärning med chokladen om munnen.

Förövrigt fick jag en bra bild på henne i söndags och på dig också. Skickar dem snart. Kram

2008-12-08 @ 22:40:48
Postat av: http://fashionpassionstyleopinion.blogg.se/

Vilken söt tjej! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback