nattliga sängklädesbyten

Inatt fick vi byta Elsas sängkläder igen. Men inte på grund av kräks utan på grund av något ännu mysigare. Bajs. Svart blåbärsbajs som läckte över hela alltet kändes det som. Och när hon vaknade imorse var det lika mycket svart sörja fast av ren tur så hade allt hållts inne i blöjan. Jag vet inte ens om man smittar när själva magproblemet drar ut såhär men man inte kräks och så längre, men vi får nog stanna hemma från våra fikor imorgon känns det som =(

Jag har nog sluppit undan däremot, men idag fick jag ändå vila en stund. Det tar ju på krafterna att vårda sjuklingar. Så när Elsa sov på förmiddagen så gick vi och la oss igen och när hon vaknade gick Sebbe upp och jag la mig och sov i dryga två timmar. Skönt. Jag har precis gått upp. Måste nog laga nån mat känns det som =)

Nu ska jag njuta av att Elsa sover igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback