Julklappar

Ja, julafton är en bit bort men mina största julklappar har jag ändå redan fått. Av mamma och pappa önskade vi oss nämligen en bokhylla med låg dörr och eftersom den är så stor (och då jag, sebbe och Elsa ska åka med i deras bil på julafton) så har vi fått den redan nu. Jag och Sebbe har också bestämt oss för att köpa en lite större gemensam julklapp till varandra så att säga, så nu när vi bara har en bärbar dator igen så gjorde vi ju som så att vi köpte en till bärbar dator, så att vi har två. Man måste ha två! Nej, det måste man såklart inte, men det underlättar när man slipper slåss om datorn på kvällarna när Elsa sover, samt om man behöver/vill ta med sig datorn någonstans så behöver den andre inte vara utan.

Datorn är av märket Lenovo som jag aldrig hört talas om innan men jag har nu förstått att det innebär att jag är rätt okunnig. Både min bror och min mor kände till märket väl, och tydligen så har även Blondinbella fått en bärbar av märket lenovo i tidig julklapp. Så så var det med det.

Men jag vet att Sebbe i alla fall kommer få en mindre julklapp av mig och jag får säkert något mindre jag med. Och så får ju Elsa julklappar, och det ska bli då himla roligt! Hon fick vara med och öppna paketet som datorn kom i och jösses vad roligt hon tyckte det var!

Jag har varit dålig på att svara på bloggkommentarer men tänkte försöka hinna med det senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback