Usch blä för morot

Jajamänsan, nu är det officiellt. Min lilla Elsa avskyr morot. Hon gillar potatis och palsternacka däremot. Häromdagen så hade det gått så bra med potatis så sista dagen för potatis-smakisarna så gav jag hälften potatis och hälften morot, varannan sked ungefär, så sträckte hon fram huvudet och gulpade i sig potatisen men när hon såg att det var morot så tryckte hon sig mot stolsryggen och gapade "ääääähh" åt mig och slog ut med armarna. Fick jag in nån morot i munnen på henne så spottade hon ut den. Jaja, vi får helt enkelt öva mer på morot. Banan gillar hon inte heller, hon gillar inte sött helt enkelt eller nått. Idag var jag och Sebastian och såg the dark night på bio med gabbe och johan. Det var trevligt och en väldigt bra film, men medan Sebbe stannade ute med grabbarna och är ute än så rusade jag efter filmen för att hämta Elsa hos min mamma och pappa. Det var lika skönt tycker jag. Elsa somnade som en stock när jag kom hem, jag la henne faktiskt bara provisoriskt i sängen när jag skulle hämta upp vagnen, och när jag kom upp sov hon... med strumpor, byxor, body, tröja och haklapp.. och kissig blöja... vad gör man? Ja, jag tog iaf och tog av byxor, strumpor och haklapp och bytte blöjan, utan att hon vaknade det minsta =) Antingen talang eller världens tur =) Nöjd är jag iaf! Nu ska jag nog ta mig en liiten kopp te och sen sova!

Kommentarer
Postat av: Frida

LINA!

Du har typ vääärldens sötaste lilla tjej ju!!

Ljuvlig! Hoppas på att få se henne in real snart =)

Hoppas allt är bra med dig vännen!

Kram från gamla "Donner"-Frida =)

2008-08-15 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback