LEVE BLOGGEN!

JAAAAAAA! nu är min fina fina blogg verksam igen! Äntligen är det lite ordning på mig, och äntligen vet alla som borde veta (iaf innan det hamnar på nätet) min stora överraskning. Så nu kan jag äntligen skriva på bloggen igen utan att försäga mig.

Det är inga småsaker som hänt i mitt och min sebbe-näbbes liv. Raka motsatsen faktiskt, det är som att allt i hela världen bara ramlat ner över våra huvuden. Fast på ett rätt bra och trevligt sätt.
Det stora som förlöste (hehe) hela syndafloden av händelser över våra intet ont anande skallar var den väldigt överraskande, men VÄLDIGT underbara nyheten att VI SKA BLI FÖRÄLDRAR! JA, det är sant! I mars kommer det en liten bebis som är alldeles min och alldeles sebbes! Det är helt otroligt!

Detta har ju då resulterat i en himla massa packande, flyttande, uthyrande och lägenhetssökande. För att göra en lång historia lite kortare så kan jag sammanfatta det såhär:
Jag har packat ihop hela mitt liv i en förrådslokal, hyrt ut min lägenhet möblerad, flyttat med ytterst få pinnar och pinaler till ungkarlslyan nummer ett där jag numera bor med två män. Jajamänsan. En av dessa män är såklart min fina blivande pappa =) Nu söker vi för fullt efter en egen och mer passande lägenhet där affären inte blir rånad var och varannan vecka. Det har börjat hända lite grejer och jag hoppas vi får flyttat innan jul. Men som jag läst på 
Marias blogg idag så är det ju bara tre månader fram till jul! Så man vet ju aldrig....

Jag är nu alltså väldigt lycklig men också rätt så uppstressad... Jag ska ju också bli färdig med skolan på rekordfart (nja... rätt snabbt iaf...), helst ta körkort och jobba ihop en liten pengareserv. Samtidigt som jag nu också mår ENORMT illa och kan sova sisådär en 15 timmar om dagen, utan problem! Det kommer bli knivigt, men jag ska nog lösa det. VI ska nog lösa det =)

För tillfället är min digitalkamera sönder så det blir inga fina bilder... kanske blir den hel snart, annars får jag ta foton med sebbes mobil, tills jag får min nya mobiltelefon =D

hörs snart igen! =D


Kommentarer
Postat av: Näbbiz

Mycket som händer, stämmer bra. Men det är kul och spännande också! :) ... Allt går bra ska du se! Och det är för övrigt 102 dagar, 2 timmar, 56 minter (i denna stund) kvar till jul! Puss min fina älskling

2007-09-12 @ 21:04:01
Postat av: Näbbiz

Vi ska bli föräldrar också.. Helt galet men kul! :)
Roligt att du kommit igång med bloggen igen också! Puss

2007-09-12 @ 21:11:03
Postat av: Maria

JIPPI!
Så himla skoj, men ge fan att klämma ut ungen den 15:e mars, det är jonathans dag =) När ni nu ändå letar boende så kolla upp dagis och skolor också, så ni har bra alternativ! Bra dagis är skitviktigt att det finns bra personal, det märker man ju nu när vi skolar in Jonathan hur svårt det är att lämna honom och han blir så ledsen. Men personalen är super så det jälper mycket!
Håll oss uppdaterade här på bloggen hur det går med magen!

Postat av: FashionPassionStyleOpinion

Wow, vad stort =)! Grattis! Så spännande nu när folk i ens egen ålder börjar skaffa barn och då inser man ju att nu har vi blvit vuxna. Kramar!

2007-09-14 @ 10:47:39
URL: http://fashionpassionstyleopinion.blogg.se/
Postat av: Lajjza

congrats bruden!!!

2007-09-26 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback