Att flytta hela sitt liv...

är inte så lätt!! Det är verkligen mycket jobbigare än man tror att flytta. När man flyttade hemifrån hade man bara så mycket saker som fick plats i ett rum. Inte massa onödigt tjafs man hunnit samla på sig.
Nu, när vi flyttar från två hem till ett så är det verkligen hur mycket som helst! Visst, vi var smarta och flyttade på två olika dagar och köpte ny säng som vi fick levererad innan resten av flytten gick av stapeln. Men det är fortfarande fruuuuktansvärt mycket att packa upp! Jag tycker att jag har slitit som ett djur men det ser knappt bättre ut! Fortfarande kartonger, böcker, kläder och diverse skit överallt.
Förhoppningsvis är vi klara med det mesta, inklusive min tenta som jag fick idag, tills helgen och kan ha en lugn helg med lite införskaffande av gardiner, småfixande, massa bakande och avslappning. Det behöver vi nog.


Nu ska jag köra ett svep till, plocka i ordning lite så att Sebbe kan ställa upp skrivbordet och min dator sen när han kommer hem. Sen ska jag ta mig en god kopp te och börja plugga lite innan det är dags att laga mat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback