Äntligen!

Äntligen har vi fått vårt lilla knott inscannat ordentligt så vi kan dela med oss av denna beauty-queen/king. Ni kanske tycker bilden är otydlig men jag tycker man ser klart och tydligt att det är ett riktigt snyggt barn som tar efter far sin! =)

image90



Bilden är tagen i vecka arton om jag inte minns fel, och det är nu vecka 22, så den har hunnit växa lite och få allt kraftigare sparkmuskler sedan dess. Över halva tiden har ju som sagt gått och jag tycker både det är jättelångt att vänta tills bebisen kommer, men tycker samtidigt att det är läskigt att jag ska vara färdig med skolan om fyra månader ungefär!!! Jisses!

Men nu har ni sett vår lilla älskling, det suddiga som fastnade på bild i alla fall. Vi såg ju betydligt bättre på plats, tack och lov! =)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad roligt det är Lina att följa ert liv på bloggen. Ibland blir jag lite sorgsen när du är det och ibland blir jag glad och stolt. Dessa u-bilder är intressant att se. Hur ett litet livet växer och det finns armar och ben och ögon. Väntar otåligt liksom ni att det skall bli mars fort, fort. Inte minst att komma på examenskalas!

2007-11-13 @ 15:44:26
Postat av: Sebbe

Jag tror nog allt att den kommer ta efter sin otroligt söta mor! :)

2007-11-16 @ 09:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback