f-f-f-fiffigt

Ibland så har man saker som egentligen inte är något extraordinärt eller speciellt men som ändå är himla fiffigt. Saker som kanske inte alla alla har men som man gillar massa för att de är fina och praktiska och lite kul.

Jag är ju obesegrad mästare i onödiga pryttlar-mästerskaper, jag har hur mycket saker som helst vars enda funktioner är att vara jättefärgstarka, glittriga eller kanske plastiga. Men förutom alla de sakerna har jag också lite bra saker som inte bara är kitsch och krimskrams.

Sådana saker är mina oljesprayer.Fick dom av mamma och pappa när jag besökte landet i julas och tyckte väl de var lite häftiga fast rätt meningslösa. Jag hade fel för de är inte så jättehäftiga men grymt praktiska. Ska man ha olja i pannan eller bara lite olja eller balsamvinäger på salladen så finns det inget bättre sätt än att använda spray. De ser fina ut att ha framme på bordet, plus att de matchar mina salt- och pepparkvarnar.


image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback