These city walls ain't got no love for me

(I'm on the ledge of the eighteenth story
And oh, I scream for you
Come please I'm callin')

Idag har hittills varit en bra dag faktiskt. Fått gå upp tidigt tidigt och skynda iväg till praktiken för att sedan skynda iväg till seminarie i skolan. Men trots allt så är det en fin dag och även om jag är megatrött så är jag vid gott mod. Hur jag ska orka arbeta 5,5timmar ikväll (fram till klockan tolv) vettesjutton, men det är väl bara att hang on så att säga. Blir säkert kul iaf, att arbeta åp GIRLOMANIA. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar att ta sig hem därifrån dock... blir lång väntetid på brunnsparken iaf. (falafel!!)

Annars funkar det mesta okej nu. Ska ha alternativ påskmiddag för min bror och hans fru på söndag, ska bli mysigt och kul. Har inte helt spikat menyn än men det löööser sig.

Idag gick jag dock på stan en liten stund med Julia, och om någon har dåligt inflytande på mig så är det ju hon. Aldrig dricker jag riktigt så redlöst som när jag är med henne, aldrig hittar jag på riktigt så korkade saker som när jag är med henne och aldrig får jag sådan lust att sätta sprätt på mina pengar som med henne. Tro nu inte att Julia är en dålig person, hon är underbar, hon är bara så sprudlande och positiv att man faktiskt tror att man kan komma undan med att agera sådär vårdslöst. Men shoppade inte som en tok idag, köpte ett par vita jeans som var mkt snygga (sommarens måste), en gul typ... tröja? Typ tröj-jack-sötkavaj-tröj-sak iaf, och en gråmelerad topp och en typ topp-kortklänning-aktig sak. Puh, mer svårförklarade kläder har jag sällan köpt! De är fina iaf, förutom att jag fck köpa de vita jeansen i en större storlek än vad som egentligen satt bra då det är rå-denim som krymper upp till7% i tvätten. Då passar de ju inte bra förrän jag tvättat dem vilket jag inte hinner i helgen, plus att de kanske töjer sig fortare när man använder dem då... eller tänk om de bara krymper en halv procent och fortsätter vara lite stora... jaja... har iaf öppet köp på dem, ska fundera på saken.

Nu ska jag nog klä på mig och gå å lägga mig en stund, alternativt äta, innan det är dags att åka till Musikens hus och jobbajobbajobba!

Sommarn är här, var glad!

fuuul
obs! länge längesen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback