Nothing's going right today cos nothing ever does

Fools, they think i do not know the road i'm taking, if you meet me on the way, hesitating, that is just because i know which way i will choose
the corridors of discontent that i've been travelling, on the lonely search for truth, the world's so frightening. Nothing's going right today cos nothing ever does
oooo, i don't wanna know your secrets. oooo, they lie heavy on my head. oooo, let's break the night with colour, time for me to move ahead


nu är det som det är och från och med imorgon halv fyra så bor jag ännu en gång allena. enough about that.

fick idag den finfina boken "Femkamp - bang om nordisk feminism" som säkert kommer vara superbra! "Hjärnsläpp - bang om biologisk" är ju en av de bästa böcker jag läst så jag blir säkert nöjd med denna också! Skriver om den när jag läst den, den är lååång och jag har ooont om tid =)

Idag blir det lite lätt utgång (maria ska tydligen dricka kaffe men jag ska nog få henne på annat humör!) och förhoppningsvis så blir det lite mer party imorgon. Imorgon på morgonen är det också invigning av Kulturpunkten i Tuve (på tuve torg, där gamla norumsgården låg) och då ska jag dit, bakis eller ej! Det är mellan 11-14.30 och det är lite tal, musik och sånt där. Och så kan man gå runt i den fina byggnaden där jag jobbar och se vilken härlig arbetsplats jag har =D

Lyssnar på Dolly Parton - Jolene, vilket är en ypperlig laddning inför att träffa min älskade Maria, då jag alltid tänker på henne när jag hör den låten =)

Nu ska jag betala lite räkningar jag hade förträngt att jag hade! Jippie!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va? Varför bo alone? Jag missade invigningen helt och hållet. SÅg att de kommer ha ett café där inne! Sweet! Tuve behöver vekrligen ett fint café!

Postat av: Lina

De har ju alltid haft ett café där egentligen även när gården låg bredvid så jag vet inte om det kommer bli så himla mycket "hippare" så att säga. Det drivs av daglig verksamhet (alltså typ förståndshandikappade och så) vilket är bra.

jo jag bor allena nu då vi flyttat isär. Ibland blir det så bara =) Får väl se vad som kommer ur det, förhoppningsvis blir det bra hur det än blir! =)

2007-03-06 @ 07:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback