kärlek

Jag har hört att du träffat nån 
Jag har hört att hon är allt jag inte var
Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag
Och jag hör att hon är den rätte
Ja dom säger att du verkligen menar det
Och jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

















Och jag skäms för att be och jag skäms för att gråta


















Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta
Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig
Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det

Hur kunde du falla när hon sa, jag älskar dig, jag älskar dig så mycket att jag hatar mig



Mina vänner säger vakna upp
Och sluta tänk på det
Men vad vet dom, nu är nån annan än jag närmare
Livet innan det kunde jag, utan och innan
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade




Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill ju ha dig nu
Dom har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Det var en gång det var en fest
Och jag gick med nån för att han påminde om dig
Men sen kom gryningen, jag reste mig gick ut genom dörren
Och jag gick genom den tidiga morgonen
Ja, genom tidiga morgonen
Och jag visste inte varför jag gjorde så
Åh, jag visste inte varför
Jag har hört att du träffat nån
Och den här gången är du riktigt säker
Och jag hatar att jag älskar dig
Älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer
Postat av: Lajjza

fann en länk hos maria och smygspant din blogg lite... gissar att saker är sådär, och jag blev dumpad av min grabb igår, så i sorg finner vi gemenskap? :) eller nåt liknande...?
tänkte säga 'säkta att jag inte svarade på ditt sms också, tror fan att du är i Biskop mer än jag. fast nu komemr jag nog återvända dit. kanske syns på Vår krog?! ha fint

2007-03-14 @ 13:48:57
Postat av: Maria

Finns inte mycket mer att säga att att LOVE SUCKS! ganska ofta!

Postat av: Hampus

Är det låttexter som ingen känner till, någon annans poesi eller rent utav eget?

2007-03-15 @ 13:37:41
URL: http://blog.bandersnatch.se
Postat av: kristnjov

Var inte det här en låt som iranierbruden i Leende Guldbruna Ögon sjöng på sin audition till Lennartz?

2007-03-17 @ 00:15:46
URL: http://blog.swesub.nu/kristnjov
Postat av: Lina

det är håkan hellström och jag mest gillar den låten. Den får mig att tänka på min ungdom =) Sen är jag inte så kärleksmässigt uppriven just för tillfället men den är verkligen fin. =)

2007-03-17 @ 14:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback