Hämnare och vänner

Folk som får dåliga nyheter eller liksom nederlag och känner sig tvingade att hämnas på grund av det är så otroligt osäkra och pinsamma så det är inte sant. (fuck you and your bad haircut too!)

Har typ inte vart hemma något på sistone, sitter här hemma nu en liten stund (kom för typ tio min sen, ska åka om 30 min) å får en sekund över att blogga.

På tal om bloggar så får jag väl flagga lite för
Deniz/kristnjovs blogg som tydligen är svindyr, eller iaf inte billig. Jag har bara läst lite där men om jag känner Deniz rätt (vilket jag säkerligen (förhoppningsvis) inte gör) så kommer man kunna läsa om hans flipper-resultat, kräksporr och trevlig musik. Det är ju alltid mysigt sådär en söndageftermiddag.

Igår fick jag ett sms som gjorde mig jätteglad. Det gör mig väldigt glad att sådana som jag inte hade väntat mig brydde sig om mig ändå gör det. Extra fint var det eftersom jag hade tänkt messa den här personen men han hann före. Han är verkligen en av de få människor jag träffat som BARA är snäll. Finns inte en ond cell i honom, även om han har en förkärlek för alingsås =P

Nu ska jag iaf springa omkring lite och verka stressad. Bussen går om 24 min.

puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har blivit 'tagen' =)
http://iloblog.hos-emen.se/blogg?NewComment&post=2

Postat av: Maria

Du har blivit 'tagen' =)
http://iloblog.hos-emen.se/blogg?NewComment&post=2

2007-03-06 @ 22:30:26
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback