Is it working out?

Ja, jag får väl uppdatera mina nyårslöften lite iaf. Det mesta har väl gått i stå, ätandet, spanskan, kulturen och allt vad det var. Men jag försöker att äta relativt okej då och då, och så tränar jag faktiskt!

Tänkte att jag skulle försöka skriva in här i min blogg allt jag tränar så att jag blir tvingad att hålla mina rutiner även under sommaren.

Idag så tränade jag i alla fall en och en halv timma, om man inte räknar tio minuters uppvärmningspromenad till gymmet, och tio minuter nedvarvningspromenad därifrån. Jag tränade ca en halvtimma kondition, ca 20 minuter armar, en kvart rygg och mage och dryga 20 minuter ben. Var mycket skönt faktiskt, tog i en hel del och tvingade mig själv att satsa lite på helheten och inte bara ben och kondition som jag oftast gör när jag vill göra det lätt för mig =)

Jag måste sett riktigt sliten ut när jag kom till gymmet tjugo över sju på morgonen för den söta pojken i receptionen frågade mycket vänligt "Lite tidig morgon?" =)
När jag väl kom hem så var jag helt trött och åt, läste lite och sov faktiskt en stund. Nu känner jag mig riktigt lat, som att jag inte fått något gjort, fast jag tränat såpass. Hade tänkt tvätta faktiskt, men fanns ingen tid idag.

Well, nu vet ni. Jag är inte helt slapp! =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback