Tävlingsdeltagare

Maria var en av dem som inspirerade mig att skaffa egen blogg, vi var klasskamrater i slutet på mellanstadiet och högstadiet och jag följde gärna hennes blogg för att se vad som hände i hennes liv nuförtiden, med hennes son och allt kring det. Desto mer jag läste hennes blogg desto mer ville jag själv också skriva om bra recept jag tillagat, allt pyssel jag gör och alla andra saker, som kanske bara är intressanta för mig och en handfull andra, vad vet jag, men ändock! Maria har blivit mer av en 'proffsbloggare' än mig och slagit sig fri från blogg.se:s kedjor och lagt ner tid på sin layout och sådär. Jag orkar inte riktigt, jag orkar ju knappt skriva i min blogg! =)

Nu har iaf Maria börjat med lite olika tävlingar i sin blogg, och den senaste var allt en riktig Lina-tävling med myspriser. För att vara med i tävlingen ska man helt enkelt skriva lite om den i sin blogg, så därför gör jag det!

Vad gör man inte för te, choklad och badmuffins! (låter som en riktig drömkväll, eller hur =))

(om ni trodde detta var ett inlägg om min och Näbbens viktkamp så nej, den har varit censurerad senaste veckan, och vi vägde oss inte ens i måndags, vi har ju båda varit sjuka i en vecka, och griniga, så det har blivit mycket käk av olika nyttighetsgrad)

Kommentarer
Postat av: FashionPassionStyleOpinion

Jaha vad kul :) Den är himla fin. Så svårt att bedöma kläder på bild ibland. Men då vet jag att den är fin irl också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback