Bigmouth strikes again

Ja sannerligen. Idag har varit en dag av helvete. Hela veckan har i stort sett varit en vecka av helvete. Äh, jag vet inte, orka klaga en himla massa. Idag har iaf det mesta kulminerat. Jag får lust att som ett litet barn skrika "varför kan inte JAG få som JAG vill?", men det är ju den där narcissistiska ådran jag egentligen bara ska kväva.

Idag har jag i alla fall tröstätit. En god nyttig lunch, förvisso, men sen ett antal chokladbollar (dock gjorda med liite mindre socker än vanligt, och fiberhavregryn) och en smörgås med creamcheese.

Igår dracks det fyra öl på RB med min nya och väldigt väldigt trevliga kollega, som jag tyvärr inte ska jobba så mycket mer med i sommar. Trist alltså. Vid hemkomst åts det fyra sojakorvar med mörkt korvbröd och ketchup utan tillsatt socker och vanlig senap. Inte så bra, men jag hade faktiskt inte ätit något sedan min nyttiga lunch så vad ska man göra?

Nu ska jag gå och plocka upp min telefon ur komposten (ja, den hamnar alltid på de allra mest korkade ställena när jag kastar den ifrån mig i ilska, som om den hämnas liksom) och sedan åka iväg, tror jag.

Himlen är grå som mitt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback