today is the day

idag gäller det. Bannemig. Min allra bästaste favoritbror ska gifta sig. Det händer bara en gång under en livstid (kan man ju hoppas). Jag sitter redan klar i klänning å strumpbyxor å skor, men har hår och smink kvar. Kanske ingen bra ordning att fixa det i men var tvungen att se att allt passade så jag hade tid att tänka om utifall det inte passade. Men det gjorde det, tycker jag iaf!

Förhoppningsvis kan jag lyckas snapshota lite ifrån mottagningen (vill inte plåga folk med min hemska blixt i kyrkan eller så, vill ju inte störa) och lägga upp på min underbara blogg =)

Nu är det dags att äta lite (så det hinner smälta innan det är dags att ge sig iväg, annars syns magen för tydligt =)) och sen göra klart resten av iordning-görandet!

=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ah va kul! Mina lyckönskningar till brudparet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback