I’ve had my fun and now its time to.....

Hemma så har vi ju fått ett bord i julklapp. Det är jättefint och jättebra och allt positivt som börjar på jätte. Ungefär. Jag köpte fina bordstabletter som jag säkert nämnt femhundratusen gånger. De är lila. Nu köpte jag också en linneduk som jag tyckte var grymt fin. Den är grön. Jag vet, det låter inte klokt att de skulle passa ihop men det gör de! Tycker iaf jag. Speciellt som vattenkaraffen och mina glasskålar är gröna och vinglasen är delvis lila. Mamma tyckte iaf det lät lite tveksamt så jag skulle lägga upp lite bilder här så hon kunde se lite ungefär.

Alla foton på hela bordet blir bara fula eftersom min kamera har en helt skruvad känsla för blixt, och för att det står konstigt till i rummet.

bord



Meeen jag lägger väl in en i alla fall! Varför inte =) Dock ser det mycket finare ut i verkligheten. Mycket mer matchande =) Sen måste man väl gilla färger och så för att gilla mitt hem, staaarka färger =) Detta för ju ihop vardagsrummet och hallen lite också då hallen är starkt starkt grön och vardagsrummet starkt rött. Jag är iaf mycket nöjd med mitt bord och mitt hem, förutom att jag aldrig hinner hålla ordning eller städa för närvarande. Well well.

helabord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback