Men ärligt folk!

Om Ragnar vill amma så låt Ragnar amma! Jag tycker det är skitbra! Redan första året på min utbildning så togs manlig amning upp och jag minns ramaskriet. Jag tror jag till och med gick ifrån lektionen för jag fick sån panik av alla inskränkta moralpanikister. OM en man nu faktiskt kan amma och faktiskt kan ge näringsrik mjölk och/eller tröstamma so why not? Jag kunde själv inte amma speciellt länge, inte speciellt mycket och inte speciellt lyckat, tänk om Sebastian hade kunnat amma tills Elsa själv valde att sluta (nu ville hon ju faktiskt aldrig amma, hon hatade det, men ändå), så hade väl det varit fantastiskt!

Ragnar verkar allmänt vara lite utav ett asshole, eller i alla fall rätt irriterad och knepig, men det blir man kanske när alla typ hatar en för att man vill bry sig om och ty sig till sitt barn.

Det är som homofrågan all over again, så länge det handlar om något fint så varför hacka på't? Let Ragnar be!

Kommentarer
Postat av: jonna

vem är ragnar? vad har jag missat?

Postat av: Mormor

Me to! Jag är också nyfiken.

2009-09-09 @ 22:56:13
Postat av: Lina

Nej men, har ni missat? Det har ju till och med varit med på debatt (eller om det heter agenda). http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5728095.ab



Ragnar, 26, vill amma och skapa debatt typ, sitter hemma och pumpar som en tok.

2009-09-09 @ 23:33:19
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag blir mest imponerad av att Ragnar:



1) Vågar gå ut med sina planer

2) Orkar engagera sig och försöka stimulera brösten.

3) Att han går ut med sina planer INNAN han lyckats.

2009-09-10 @ 11:56:04
Postat av: Anders Jacobsson

Okej. Jag är 100% queer. Har 5 barn med två mammor. Älskar HBT, tycker d är självklart m homoäktenskap o homoadoption är hemmapappa, har vänt på alla könsroller hemma, härskar i tvättstuga o kök, hatar teknik, sport, höhöhö-manlighet, testesteron kukar, mm mm MEN jag tycker RAGNAR i alla fall är skitäckligt.

Puss

2009-09-27 @ 02:19:14
URL: http://andersdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback