Släktband

På tal om dottern min. Hon kommer från en släkt av operasångare, oliktänkare, modiga, ungerska, psyksjuka, modeller, lågutbildade, högutbildade, medelutbildade, snälla, konstiga, elaka, pyssliga, reumatiker, svenskar, vackra, kloka, långa, storfotade, rundlagda, tyskar, bredaxlade, musiker, hjärtsjuka, socialarbetare, hjälpsamma, engelsmän, egoistiska, roliga, noggranna och lite lätt autistiska människor, och det är bara ett urval! Kan ni tänka er vilken fantastisk person hon kommer bli, det lilla morret till barn vi har!

Kommentarer
Postat av: Icka

Den underbara ungen är redan fantastisk.



Gustav hälsar att han vill ha en kram snart....



Min släkt består till stor del av konstnärer. Min far, morfar, farmor, farfar var/är konstnärligt lagda.

Inte undra på att jag är som jag är...



Postat av: Stina

Det är lustigt det där med arv och miljö:

brunögd + grönögd = blåögd

hyfsat bollsinne + katastrofalt bollsinne= fantastiskt bollsinne

temprament + temprament = temprament



Man vet aldrig vad det blir =)

2009-05-26 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback