Men för guds skull!

Ja, jag har använt den rubriken innan, minst en gång, men ändå. Jag har hittat en annons för mitt drömjobb. Det är ett vikariat men jag vet inte på hur lång tid, oavsett så är det mitt drömjobb och det ligger fruktansvärt nära också. Så nu ska jag skriva en ansökan och till och med skicka den till min mamma först (hon är typ proffs på bra ansökningar). Så vad har jag gjort den senaste halvtimman? Stirrat framför mig. Är helt skakis. Hur fan ska det här gå? Jag vill ju kunna få jobbet. Men det känns lite tröstlöst just nu. Funderar på att ringa mamma igen och fråga om hon inte kan skriva åt mig..... 13% av tillfrågade chefer har ju varit med om föräldrar som följt med på anställningsintervjuer samt lönesamtal, så varför ska inte min mamma skriva personligt brev åt mig????

Kommentarer
Postat av: Icka

Du får höra av dig till mig om du vill ha hjälp också.



Jag är bra på formuleringar och stavning och sånt annat tjafs...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback