Äntligen en kul sk. utmaning

Nej, eftersom jag för närvarande har bloggsveriges tråkigaste blogg och heller inte har varken tid eller lust att förbättra det (att man har en tråkig blogg behöver inte betyda, som alla verkar tro, att man är missnöjd med sin blogg eller skulle vilja att den var annorlunda, den kanske bara inte har så mycket underhållsvärde för andra, och andra skiter jag fullständigt i) så har jag ju naturligtvis INTE blivit utmanad men i min stora bloggsurfing runt bloggosfären (jag veeeet, vilka ord!!) så hittade jag den första utmaning jag tyckt varit det minsta kul egentligen. Så jag tänker göra den varesig någon utmanat mig eller inte!
Jag hittade den på
Heja Abbe.

Man ska välja en artist och sen svara på alla frågorna med låtnamn utan att upprepa ett låtnamn. Utan att reflektera något vidare så valde jag Morrissey. Blir jag diskad om jag använder en smiths-titel tror ni? Vi får väl se.

Välj artist: Morrissey

Är du kvinna eller man?: Girl Least Likely To
Beskriv dig själv: Sister I'm a poet
Vad tycker du om dig själv?: The youngest was the most loved
Beskriv var du bor för tillfället: There is a light that never goes out
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?: I will see you in far off places
Favoritfärdmedel: Interesting drug
Din bästa vän är: In the future when all's well
Din favoritfärg är: Hairdresser on fire
Hur är vädret?: Black cloud
Favorittid på dagen: Everyday is like sunday
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?: I'll never be anybodys hero now
Vad är livet för dig?: Now my heart is full
Det bästa rådet du kan ge?: Such a little thing makes such a big difference
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Lucky Lips
Favoritmat: Suedehead
Dagens tanke: It's hard to walk tall when you're small
Hur skulle du vilja dö?: You have killed me
Din själs nuvarande tillstånd: I am two people
Felen du kan leva med: We hate it when our friends become successful
Ditt motto: I have forgiven Jesus



Det  mest förvånande egentligen är väl hur få låtar om regn eller dylikt Morrissey har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback