Uppdatering tvättäcklet!

Jag har sett honom, tvättäcklet! Han parkerar sin röda bil på parkeringsplatsen utanför oss. Så hur gör man nu när man vill ta reda på vad en person heter utifrån dess registreringsskylt? Vart ringer man? Vi har ju redan viss pejl på den konstige pundarkillen och långhårig-progg-gubbe som är de andra som vinner knepighetspris gällande sina tvättrutiner (typ tvätta mitt i natten och låt sen dina kläder hänga kvar när någons tvättid börjar på morgonen och hämta dem sen inte förrän klockan elva. Varendaste gång. Tvätta gärna stora plastade frottélakan och underkläder från landstinget också, så man vet att det är något konstigt på gång....)



(och nej, jag ska inte börja förfölja tvättäcklet, jag vill ju bara kolla upp vilken lägenhet han bor i så att jag kan undvika att boka tvättid i anslutning till honom, så jag slipper honom)

Kommentarer
Postat av: stina

Nummerupplysningen har bilregistret på sina datorer, och det finns även ett direktnr dit.

2009-03-25 @ 12:32:03
Postat av: oliver

denna sidan låg uppe på skrivbordet, nu när jag satte mig vid datorn, så mitt tips sms:a reg.nr till 71456, så får du ägarinfo direkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback