Kärlek

Jag är ensam hemma och håller egentligen på att tvätta och städa (svårt med lillknodd runt benen) men eftersom jag var dum nog att dricka en burk cola (=koffeinillamående) så måste jag sätta mig ner då och då för att inte kräkas. Då kollar jag piratbloggar. Och ögonen tåras. Jag säger det igen: Rösta Pirat! Jag är som sagt inte piratpartist men de frågor som drivs av piratpartiet på en eu-nivå är för mig kärlek. Det säger allt. Nu måste vi säga vårt!

Sharing is caring.



Copy me - rösta pirat ni också!!


(men det viktigaste är att ni röstar och håller den demokratiska processen levande. Det är humbug att bara INSATTA ska rösta, alla har en röst och alla bör rösta, man lägger ju sin röst på ett parti av en anledning och vem ska säga att den anledningen är sämre än någon annans?)

Kommentarer
Postat av: jonna

så om jag röstar på det parti som har finast blomma som symbol tycker du att det är en ok anledning? :)

Postat av: Lina

ja det är väl onödigt att trotsigt välja utifrån det, men vårt demokratiska system har ju faktiskt inga kunskapskrav och därför tycker jag det är viktigare att man faktiskt röstar än att man är insatt.

2009-06-03 @ 12:20:35
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: Lina

och i ärlighetens namn så tycker jag det är vettigare att rösta på miljöpartiet för finast blomma än vad det är att rösta på kristdemokraterna för att man satt in sig.... det är till och med vettigare att rösta på sossarna för finast blomma än kristdemokraterna för åsikterna. Och om jag tycker så så tycker någon annan tvärt om, och det är därför vi bara får välja för oss själva och det är därför alla borde göra ett val.

2009-06-03 @ 15:01:25
URL: http://linita.blogg.se/
Postat av: jonna

jag lovar att jag har tänkt igenom mitt val. utan att titta på blommorna.

2009-06-03 @ 20:39:41
URL: http://dignelius.blogg.se/
Postat av: jonna

men det är så jag bestämmer vem jag hejar på i sportsammanhang, fast då är det kläder och inte blommor jag utgår från. jag är särskilt förtjust är jag i lila dräkter.

2009-06-03 @ 20:42:38
URL: http://dignelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback