picasa

För er som har tillgång till vår Picasa kan jag ju berätta att vi lagt upp nya bilder igen. Det var längesen sist. Men vi glömde att lägga upp Lisebergsbilderna, så förlåt Hampus! Ska se om vi kan göra det ikväll eller i helgen =D

För övrigt har jag fått någon slags konstig hemsk nackspärr fast i ryggen.. men känns som så som en nackspärr känns i nacken, jag kan typ inte röra halva ryggen. Hoppas det försvinner innan imorgon, jag har en busy helg framför mig.

Elsa är förkyld och snoret bara rinner. Men hon är nästan lika glad ändå. Hon är väldigt besvärlig att ha att göra med på dagarna nu, för nu när hon kunnat ställa sig upp i typ en vecka så tror hon att hon kan släppa taget och gå omkring. Det blir rätt många fall till marken. Och så fort hon inte gråter längre så gör hon om samma sak. Jag blev nästan galen idag. Till slut satte jag henne i bumbon och så satt jag bredvid och vek tvätt. Hon var lugn av den rena chocken av att hamna i bumbon. Det har inte hänt ofta.
Nu blir det kanske en kopp varm choklad. Då tar nog pulvret slut =D Så mycket har jag gottat i mig.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag var precis in och kollade på bilderna. Vad hon är fin. Lillstumpan!

Vi gillade bilden med ryssmössan!

Kram på er och ha en bra helg!!

2008-10-24 @ 23:29:49
Postat av: jonna

hellre ryggspärr än nackskott.

Postat av: Hampus

Du får länken till det nya Vilmer-albumet så fort du fixat fram Lisebergsbilderna...

2008-10-27 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback