FIKA

Imorgon vill jag åka in till stan och fika. Men med vem? Har ingen just nu som vill fika med mig i alla fall. Jag vill åka in till stan och dricka en kopp te eller liknande som någon annan gjort och jag vill ta bussen och komma ut lite och sätta Elsa i barnstol och låta henne sitta och stirra ut folk så som hon älskar. Jag vill gå till Condeco för de har barnstol, det vet jag. Eller glädjebubblan om jag inte är allena barnförälder.
Men jag har som sagt ingen att fika med. Usch så trist. Frivilliga?
Även idag skulle funka men det verkar ÄN mer otroligt.


(nu var det för övrigt flera dagar sen som Elsa ramlade och slog sig så att hon verkligen grät. Hon har fått lite bättre balans och vi har lärt oss att lägga ut en kudde bakom henne så hon landar mjukt när hon väl faller. Men förut brukade hon ju slå sig ungefär en gång om dagen, men nu har jag sådan skräck bara för att det gått flera dagar. Det känns som att om hon slog sig nu skulle det vara som första gången hon slog sig någonsin, total panik. Inte bra. Just nu håller hon på och försöker lista ut en strategi för att komma ner till golvet igen från fåtöljen. Det går rätt bra.)

Kommentarer
Postat av: jonna

jag vill fika, men jag kan inte lova något ännu, vi kanske måste fixa lite pre-flyttgrejer imorgon. jag återkommer.

Postat av: Ulrika

Och jag hade velat. Men livet kom mellan..... skitliv.

Next week, daaaaarling.

Tänkte vi kunde shoppa lite päls och äta korv...

Moahahahaha!!!

2008-10-31 @ 17:38:55
Postat av: jaa duu

ja kan .. ring mej

2008-11-04 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback