nu jävlar!

igår köpte vi en fin och jättebra våg, så nu finns det inga undanflykter! All den där extravikten som verkligen inte är klädsam ska bort, och jag börjar med ett förstamål som är att gå ner fyra kilo. Det är ju inte så mycket och jag hoppas att jag med viss ansträngning ska lyckas gå ner det på en månad. (ja jag vill ju inte anstränga ihjäl mig). Lyckas jag så blir det hemskare mål framöver! :) (tänker inte säga hur mkt jag väger just nu, haha, men kan ju uppdatera er lite kring hur mkt jag går ner och upp och sådär. Just nu -+ 0)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback