long time no see

nu har jag hållt mig ifrån att blogga allt för länge. Vissa andra bloggar runt tre gånger om dagen och jag undrar hur sjutton de hinner. Just nu sitter jag faktiskt på jobbet, vi har precis fått datorer till fritidsgården!! Nu är det inte så att jag försummar mitt jobb därför, utan vi har, ovanligt nog, jättetomt på ungar. Var samma i måndags när jag jobbade men då var det tydligen fotbollsderby så det gick ju att förklara.

Nu lovar jag er i alla fall att jag ska bli bättre på att blogga! Ska blogga MINST en ordentlig blogg med tillhörande foto senast imorgon!

Och eftersom jag alltid pratar högt och brett om att hålla vad man lovar och sådär så kan ni känna er ganska försäkrade om att det blir som planerat =D

ses imon folks!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ungarna har väl fullt upp med att förbereda sej för skolavslutningar och baler och grejer så dom inte kan komma till gården och knappa på de nya datorerna ;)

Postat av: Lina

Ja det är väl något sånt, plus att många går på släktingars studenter och sånt. Senare på kvällen trillade det dock in ett par stycken, de hade väl tröttnat på förberedelserna då =)

2007-05-30 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback